Jumaat, 27 Mac 2009

Tadaaa...jat da da da..jat da da da...


nilah muke bak kata eda.. spastik yg dpt aku kebek dlm almari
lunch td..pas msk tuk laki tersayang tiak msm tu (msk kurma telur)
terus aku g kat almari ...kebek pya kebek..adalah npk gmbr aku
yg BELOM PECAH DARA..kahhhh

aku rs skrg aku lg lawa dr BELOM PECAH DARA..kahhhh (angkat bakul sndiri)
tak suke tak suke tak sukeeeee...eeeee yacksssss

nk tgu aku blik kpg nak amek gmbr2 dulu2...lmbt...
ni gmbr thn 2000...gmbr pki topi tu 1st time dating ngan od
yg pki bju kuning tu dah declare jd bf gf..ahakkks..

aku pun pki scanner gak..dulu pki camera pilem..kahhhhh

aku nak tag kat: -

sue
tinie
ira
kir
peah (zura)

sila tepek gmbr korg yg belom pecah dara (b4 kawin ler) occay..

9 ulasan:

  1. wakakakakaka....mmg spastik!

    BalasPadam
  2. ha hak..hak..bag aku gelak guling2 dulu..:P

    zaman bile ko bercinteee tu ell...sgt pelik fesyen ko pakai..kahhhhhhh

    BalasPadam
  3. eda ~ tu lah kan lain dr yg lain..kahhh nmpun spastik..adil le tu ngan ko..kahhhh

    BalasPadam
  4. kahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh..gambo pakai beg tu x leh blah!!!!kahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh(sowie el..aku x leh stop gelak)kahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

    BalasPadam
  5. adoiiiiiiiiiiiii...gelak dulu gelak....mengepak ko style lain tullllll...hahaahaa..time tu o.d stim x??hahaha...

    BalasPadam
  6. sya ~ time studi..aku adalah poyoooooo

    her ~ ko gelak..aku ni dok gelak x abis2 lg tau tgk diri sndiri cam hape...kahhhhhh

    BalasPadam
  7. wakakaka...bergegar pewot aku gelakkan ko..marah bb dlm pewot aku ni....mmg kompem ko skrg lawo dr dolu2...haha

    BalasPadam
  8. yer la aku baru nampk skrg tag ko..aku tengah cari gambar belum pecah dara ni..kahh

    BalasPadam