Khamis, 26 Mac 2009

sayang laki woiiiii...

jam mnunjuk kan dah siap msk...hehehe

mil aku xde..blik kpg
aku igt jap jek...sekali tepon laki aku ckp
nak stay sn smggu...(smbil laki aku tgk aku)
aku ckp...alahhh dok sn terus pun xpe...kahhh
laki aku jeling kat aku balik...hehehe

laki aku ckp..kalo mak stay lama2 sn saya nk mkn ape?..sbb laki
aku keje mlm...(ni kes sbb aku sbok ngan anak2..mn ada ms nak msk2 semua..semua mil
aku yg mskan)

kalo dah sayang giler meroyan kat laki
aku pun kelam kabut laaa balik
nk msk tuk laki aku yg tersayang bucuk tiak msm ni
(tgk dlm bilik sedap jek tido cik abg tiak msm ni)
aku terkam ape yg ada...
npk ayam..goreng ayam
pas2 sib baik ada cili + bwg dah mesin
terus msk smbl sebelah..ayam dah siap grg..campak
kat sebelah..haaa amek ko dh siap pun ayam msk merah

npk sikit jek ayam tu..sbb aku x mkn..semua laki aku bedal
hehehehehe

aku smpi ofis kol 2.05pm..hehehe
ofis aku dekat ngan umah...5min jek

p/s: abaikan kuali mil yg buruk tu lg berjasa...hehehe

10 ulasan:

  1. bagus.....isteri solehah......hehehhee

    BalasPadam
  2. hehehe
    sapa x sayang laki wei,
    mil ko p sana seminggu??
    klu aku sorga!!! blh berdua duan kahhhh!

    BalasPadam
  3. yies ~ hehehehe...

    tie ~ mmg lah sorga...tp umah itu umah kebajikan...rmi org..ipar duai sllu dtg...mn nak sempat bogel sn sini pun dah ada org dtg...kahhhh

    BalasPadam
  4. tu laaaa buruk gile koli..kahhhhhhhhh

    BalasPadam
  5. eda ~ sib baik aku mention kuali mil..kahhhhh

    BalasPadam
  6. oiiiiiiiiii!!! sempat lagi kau balik masak!! :O kagum mak nyah!! manje giler kekaseh golap aku tu. ;P

    BalasPadam
  7. bagus la el... aku pon slalu tungkus lumus masak time laki keje shif nie ekekeke...
    woiii suke cium tiak laki ko yg msm ek kahhhhhhhh

    BalasPadam
  8. amboi minah rock ni haaa..masak sambal kooo...kahhhhh...baguih El..baguih..hehe..

    BalasPadam
  9. wah....mmg isteri solehah ni...siap balik umah time lunch hour...nk masak utk somi....syabas...syabas...

    BalasPadam
  10. rajinnya...bagus ko..kahhhh

    BalasPadam