Khamis, 26 Mac 2009

Ma...maa...maaaaa...maaaaaaaa!!!!!!




sebelum aku tido...aku sllu bancuh milo dulu...danish lak npk...trs dia pggey maa...maaaaaaaaaaaa (dgn nada jeritan batin dia)..rupanya dia nk biskut mayat tu..nk celup dlm air milo tu ...pndi lak budak celup hehehehe...lapar la tu..mmg dia suke mkn cam tu...kdg2 tu tgh dia celup...mata tgk tv...abis lah jatuh biskut lembik...aku nak suap xmo..haaa nak suap sndiri...suka ati lahhhh...hehehe

6 ulasan:

  1. mcm pemain bola la danish ni..ekekekek

    BalasPadam
  2. aku rsa kalau aku x cantas rambut izz dulu sure dah sepanjang rambut danish ni. hehehe

    skrang pun dah panjang tutup mata...aku gatal je nak cantas..

    BalasPadam
  3. eda ~ biskut 4 segi...hup seng..bru dok obesi terus x knl biskut mayat..kahhhhh

    BalasPadam
  4. ENSEMNYE DANISHHHHHHHH MCM LEE MIN HO PLAK..AUWWWWWWWWWW..MUAHHH..HEHEHEH

    BalasPadam
  5. jeles...jeles.... jay nyer rambut dah jahanam daddy dia gondolkan
    aku berangan nk simpan pjg camni tak kesampaian...
    hensem gila baboon la si danish ni
    kim salam.....
    wei...nama anak ko sapa elly???
    anak dara ko tu....

    BalasPadam