Isnin, 23 Mac 2009

Koje jwb tag jo...amek ko besen x jd

kahhhhhh ni gmbo lama..saje tempek...hehehehe jgn mare ye kwn2...kahhhhhhhh

wow...wowi...wooooo..wewe....weiiiii gumbira ati ni bila ditag oleh budak jauh di lautan pacific (pacific ke) lantakkkk ehhhh...bru tingat...laut china selatan ler....apa pya budussss..kahhhhhh..maceh besen x jd..kerna sudi mengetagkan diriku....

1) Lelaki no 1 dalam hidup anda..
-
Lelaki ini yang selalu mencintamu
Selalu, tanpa ragu Lelaki ini yang selalu memuja Hanya dirimu Yang bertakhta dalam sanubariku Sanubari ku Aku yang mencintakan mu Hanya dirimu…

kahhhhh
alamak sekali koke lagu anwar ler...jgn mare ye...
of coz le LAKI AKU ..kang dia bc blog aku..jwb laki lain.mau x dpt ari2..

2) Perdana Menteri M'sia no 4
-my ex boi...abg dir..kahhhh uwekkkkk


3) Gossip di tangga no 2 sekarang..
-mmm....mmmm.....mmmmm....ada aku kesah kahhhh


4)Selebriti paling chumel no 1
- ntahlah...deme ni pki mekap bru npk chumel...tpi betol kata besen x jd..nora danish kot...hehehe


5)Kakak no 4

- xde kakak...nape nak cr jodoh ke..kahhhh

6)Teman rapat no 10

-x igtlah..jap aku kol sorg2...semua ngaku teman rapat ler..cm mn..lantak lahhh


7)Kawan paling kudukut no 6
-ni satu hal..jap aku kol...ermmmmm semua kata aku yg kedukut...arghhhhhhh kahhhhh


8)Kekasih no 2 anda..

-aikk....cam nak korek rahsia je nie...mn ada woiiiii laki aku lah kekasih no. 1 smpi juta2..pun dia jugak..kahhhhhhhhhh


9)Artis lelaki no 1 di hati anda

-x kose aku nak jdkan artis lelaki no 1 kat ati aku...baik laki aku jd artis no. 1...siang dpt..mlm pun dpt..ari2 dpt..mn nak dpt..halal tu...kahhhhhhhhhhh (jwpn serong skit)..hehehe

10)Adik no 3

-soklan ni aku penin...ni tya psl adik beradik no. 3 ke...ada adik yg no. 3...yg aku tau aku ada adik bwh aku (kira adik beradik yg ketiga ler)...kahhhhhhhhhhhhh


Tag di sambung kepada:

ira

k irma

reen

sara

peah

kalo korg dh kene tag..apa aku kesah..lantak korg ler..heheheh apa2 pun kena gak siapkan tugasan ni...kalo x..aku g repot polis..kahhhhhhhhhhhhh

8 ulasan:

  1. bagus...... jawap dengan penuh semangat...

    BalasPadam
  2. aku kesah!! sah sah sahhhhhhhhhh

    BalasPadam
  3. ooo..ko balas balik yer...aku utang dgn ko lah ni satu tag...wakakaka..nanti aku siapkan yerkk...

    BalasPadam
  4. elllllllll.cuba ko tukar bground leh x..ganas sgt aku nengok ...takejut dina bile aku bukak blog ko..dia ckp "eee..mak..antuu...takutttt"kahhhh

    BalasPadam
  5. wakakakakaka...alah dina ko tak rock le ...hehehehe...mmg aku nak tukar pun..tpi kena buat balik smola..mls aku..nti aku rajin aku tukar ye...

    BalasPadam
  6. hamboi..smpi nk repot polis.
    hehe aku selamat

    BalasPadam
  7. wah aku sebagi pengkomen bagi markah A utk jawapan2 ko nie... hahahhaha

    auch romantikk gitu..

    BalasPadam
  8. gambor girlpren boypren kat atas tuhh seiras ler...cam adi badik lak..ewahhh...

    BalasPadam