Isnin, 23 Mac 2009

Jalan2 ari mggu




npk x gelang kat tgn arwen..chumel kan..ni anak pgasuh arwen yg bg...aka sil aku...apa2 aje diorg ni...baju lah suar lah semua bg..sbb anak2 deme dh besr...so depa bg kat anak aku...sggh baik ati...ni pulak kami g jalan2 cuci2 mata..cam biasa danish ngan bola..aku rs besor esok ganti david bekem ni..hehehe...


rock x rock kami ni...kahhhhh


mama arwen interframe jap ye kawan2..kahhh huiiii tembamnye anak dara aku ni...hehehe



like father like doter..hehehehe...wil ko pasan x reben ko bg tu...kahhhhhh










10 ulasan:

  1. cumelnye arwen... gerammmmmmm

    BalasPadam
  2. u rockkkkkkkkk babehh!!
    wei, aku suka danish duk pakai topi tu..sangat classssssssss

    BalasPadam
  3. muke anak jantan ko tu mmg seketul potostat ko la L...gaya rambut pun same.alahai anak omakkkkkk!

    BalasPadam
  4. rock..rock...rock..
    semakin tembam n encem....

    BalasPadam
  5. comel nye anak2 ayam ko el..harussss gak aku berbesan ngna ko nih....kahhhhh lag2 si danish..kacak bangettttttttt.....

    BalasPadam
  6. amboi..amboi.. bukan main ko!

    cute banget...

    BalasPadam
  7. el..sonok aku nengok korang ber4...lengkap dah keluarga ko kan el!!!sonoknyerrrrrrrrrrr..hehehe..korang mmg rock!!!od enchem nyer!!!ngeh..ngeh..tapi x leh lawan anak bujang ko..sgt enchem!!!!kahh..anak dara ko mmg bolat ler el...ape2 pun..ko dah kurus!@!!walawehhhhhhhhhh

    BalasPadam
  8. aloo...comeinya..geram aku tgk..ngeh2 ..iye aku pasan!!El..ko tak balik tepeng? aku nak balik 28 ni..baliklah..baliklah..meh jupe!

    BalasPadam
  9. rock tul aku tgk korang ni..anak banak rock..hehe..

    BalasPadam
  10. adehh...comelnya mak arwen..wakakakakak

    BalasPadam