Selasa, 17 Mac 2009

Danish main bola kat Qbay

arwen ngan stroller pinknye...rock tol anak aku dressing...kahhhh


mama + danish + arwen


mama + arwen


my hero



danish ngan helmet birunyeee..


video


adoii...anak aku wat gempak kat qbay...kami belikan dia bola...
ni bola yg ke bape ntah aku pun x hingat...so apa lg...abis satu qbay dia jdikan pdg bola
jenuhlah mak pak dia main ngan dia...kalo x mau ngamok dia kat situ gak...hehehe

8 ulasan:

  1. Tak pasal2 situ jadik padang futsal lak! ekekekeke...ala..apesal kau tak closeup Arwen??? aku nk tgk anak dara kau tu..

    BalasPadam
  2. makoi panjangnye rambut danish. ni mesti nak sepanjang papa dia. kahhh

    el..ko dah berjaya slimkan diri. ni pasal ko minum jdm ke?..

    xyah risola..badna dah ok tu.. awen debab.. ehehe

    BalasPadam
  3. danish enchemmmmmmmm...aunty sgt suke nengok rambut kamo!!!!huhuhu...macho tul anak jantan ko el...anak pempuan ko sgt la rock!!!hehehe..rambut xde..tapi tetap bolat occay!!!
    whakakka..danish main bola dlm mall..nasib baik xter sepak kena pale salesgirl ke aper..kahhh..sayang,tgu sampai umah ye baru main bola..

    BalasPadam
  4. hahahaha...sok arwen leh geng la dgn danish L..siap le ko nti..wakakakak

    BalasPadam
  5. danish mmg nampak macho...sbb rambut panjang cam ayah dia gak..hahahhaa

    BalasPadam
  6. ish, suke sgt aku tgk rambut danish. straight n nmpk lembut. gune jari pon boley

    BalasPadam
  7. ohooo dah ade blog eh... link aku cepat... jgn keliru ngan nama elly tu eh... aku la suely ngeh3...... danish da mcm pompuan aku tengok kahhhh....

    BalasPadam