Jumaat, 20 Mac 2009

Danish kokok adekkkkkkk.....


dlm kol 8 mlm td...tgh aku tgk tv dan arwen dok atas katil tgh mnm susu..danish lak ms tu dok main bola..ntah ms bila dier dok kat adek dia...tiba2 huwaaaaaaaaaa si arwen...aku terkezut...rupanya danish kokok kaki adek dia...korg tgk lah tu smpi merah2 kesan kokokan tu...sib baik arwen ngis jap jek..tpi x sempat nak snap muke dier...hehehe..sib baik gak x melarat ngis si arwen ni...adoiiiiii tu la aku kata..skrg ni danish ni suke sgt kokok org...aku ni dah byk kali kena..tgh aku dok dukung si arwen..dia kt belakang tgh siap2 nak kokok bontot aku..sib baik aku sempat elak...hu3...sian anak dara mama ni....








7 ulasan:

  1. adoiiiiii...dia geram tu Ell..tgk adik dia kecik montel haaaa..dia nk main..tapi dia ingat x sakit..jadi dia kokok leee...kesiannn arwennnn...

    BalasPadam
  2. Ya Allah!!!! nape kau pi kokok adik kau tu danish!!! pi kokok mak kau tu!! ;P

    ~siannye arwen..kau tepek le minyak gamat wei..pedih tu!

    BalasPadam
  3. alahai..siannya arwen,supa mcm alya L oii..ibu jari kaki aku pun dia gigit..menjerit aku!

    BalasPadam
  4. sian arwen...takut lak den...akid setakat ni cium je adik dia tp pernah sekali dia tekan adik dia... huhuhu...sejak tu tak pernah tinggal kan damia sorang

    BalasPadam
  5. kokok?? amende tu? berkokok ker?? geget erk?bahaye tu ell..cian arwen ko...ko kene tgk slalu tu..

    BalasPadam
  6. kokok?
    wakakaka..
    lucu la..

    BalasPadam
  7. Hat nie boleh geng ngn anak dara sha yg kecik.. Senyap je tetibe sakit je..

    BalasPadam